FANDOM

Багатокористувацька гра або мультиплеєр (від англ. Multiplayer), мультиплеєр в Minecraft офіційно був випущений 8 червня 2010 коли була версія Alpha, хоча сама з'явилася ще в версії Classic, після безлічі бета тестувань. Користувачі можуть завантажити і запустити серверний пакет, який дозволить іншим гравцям підключатися і грати на вашому сервері.

Різноманітність багатокористувацької гри

На даний момент існують чотири різновиди багатокористувацького режиму гри: Творчість, Виживання, Хардкор і Пригодницький. Гра в цих багатокористувацьких режимах майже жодним чином не відрізняється від відповідних ігрових режимів, за винятком того, що ви граєте разом з іншими гравцями.

Мультиплеєр у Виживанні часто називають SMP, що розшифровується як Survival MultiPlayer — багатокористувацький режим виживання.

Чат

Докладніше: Чат
Multiplayer2

Чат в мультиплеєрі.

В мультиплеєрі присутній чат, який можна викликати натисканням клавіші T, щоб надрукувати повідомлення або дати команду серверу. Будь-яка команда починається з символу "". Кроме этого в чате присутствуют и другие функции:

Список серверів

Serverlist

Скріншот, який демонструє вікно списку серверів.

Існує безліч різних сайтів, на яких представлені списки серверів гри. У версії Beta 1.8 з'явився список відвіданих серверів, що спростило підключення до них. З попередньої збірки 1.3.1 (12w25a) меню автоматично шукає сервера в локальній мережі.