FANDOM

Нова гра

Режим Виживання в Minecraft. Шкали здоров'я і голоду відображаються поряд з шкалою набору досвіду.

Виживання (англ. Survival) — один з ігрових режимів в Minecraft, метою якого є збір ресурсів, будівництво споруд, вбивство мобів та дослідження навколишнього світу.

В режимі Виживання гравці мають інвентар, в якому можна зберігати різні предмети, а також виконувати найпростіший крафт на сітці розміром 2x2. Більш складні предмети потрібно створювати на верстаці.

Одиночний режим виживання

Мета гри

Незважаючи на те що в грі відсутня певна мета, гравець може сам вибрати її. Даний режим додає величезну кількість різних ресурсів, які потрібно добути, можливість атаки і захисту і багато іншого. Гравець може досягти «правильної кінцівки» в режимі виживання, перемігши дракона Краю, але гра на цьому не припиняється; при вбивстві головного боса гри ви отримуєте нове досягнення, величезна кількість досвіду і можливість використовувати вимірювання Кінець в своїх цілях. Крім того, є додатковий бос — висушувач, який стає доступним в середині-кінці гри.

Багатокористувацький режим виживання

EarlySMP

Скріншот з раннього SMP (версія сервера 0.2.1)

Починаючи з версії Alpha 1.0.15, режим виживання доступний для багатокористувацької гри. SMP приносить в гру взаємодія гравців один з одним: спільне будівництво, торгівлю, війни та інше.

Див. також