FANDOM

Стів

Скін Стіва

Алекс

Скін Алекса

Гравець (англ. Player) — персонаж, яким управляє гравець під час гри. Він виглядає як людина, одягнений в сині штани, блакитну футболку, з коричневим волоссям і синіми очима. Але вигляд персонажа, за якого граєте, можна змінити. Ім'я «Стів» для стандартного скіна було придумано Нотчем як жарт та підтверджено у вкладці «Profile» біля секції для зміни скіна і появою «Алекс», яка розділила стандартний скін на 2 — один чоловічий, інший жіночий. Вона виглядає як дівчина з рудим волоссям в косичку і зеленими очима, одягнена в коричневі штани з сірими чобітьми і зелене коротке плаття з чорним паском.

Стандартна кількість здоров'я гравця — 20 півсердець. Більшість значень пошкоджень в Minecraft вимірюється сердечками. Незважаючи на всі труднощі, гравець завжди може зцілити себе їжею, при повній шкалі голоду здоров'я гравця відновлюється кожні п'ять секунд на 1 півсердце. Доцільно також споживати приготовану їжу, тому що вона заповнює більшу кількість шкали голоду. Хоча можна також вживати сиру їжу, але не завжди її можна їсти. На мирному рівні складності здоров'я автоматично відновлюється зі швидкістю 1 півсердечка за секунду. Так само можна використовувати лікувальні зілля, золоті яблука та зілля регенерації. З допомогою команд консолі можна збільшити максимальну кількість сердечок, тим самим зробивши гравця безсмертним.Також можна збільшити кількість здоров'я на деякий час, з'ївши золоте яблуко або зачароване золоте яблуко, за рахунок ефекту поглинання. Ці сердечка не відновлюються і є одноразовими.

Ігрові режими

В ігровому режимі Виживання гравець має можливість встановлювати і знищувати блоки, користуватися крафтом і використовувати всілякі предмети. У режимі Творчість гравець також має доступ до необмеженої кількості блоків для будівництва і можливість миттєво ламати встановлені в світі блоки. У режимі Пригодницький гравець може встановлювати блоки, але руйнувати їх можливо тільки за допомогою відповідних інструментів (З 1.8 блоки ставити і ламати будь-якими інструментами не можна). Цей режим доступний з версії 1.3. Є ще один режим Хардкор. Його особливість у тому, що складність гри автоматично встановлюється на Складно (одержувана шкода від відповідних мобів), і після смерті гравець перемикається в режим Спостерігача, який не може бути змінений.

Настройка

Докладніше: Скін

Гравець може змінювати зовнішній вигляд свого персонажа. Це можна зробити, завантаживши потрібний .PNG файл зі скіном на головний ігровий сервер, який замінить собою стандартний вигляд. Управління скінами проводиться на сайті minecraft.net на особистій сторінці користувача Profile.

Офіційно, встановлення скіна доступна тільки преміум-користувачам.

Шаблон:Сутності Шаблон:Оточення