FANDOM

Му-у-ухомор або грибна корова (англ. Mooshroom) — це унікальна варіація корів, яку можливо знайти тільки в біомі грибний острів.

Му-у-хомор
Mooshroom
Рівень здоров'я 10ХП (5x Серце)
Сила атаки немає
Дроп При смерті: Шкіра 0-2; Сира яловичина 1-3.

При смерті від вогню: Стейк 1-3. Після постриження: Гриб 2-4.

Спаун Грибний острів
Перша поява Beta 1.9 pre1
ID мережевої гри PC: 96
PE: 16
Очки досвіду 1-3
Технічна назва minecraft:mooshroom

[вид][обговорення]

Спавн

Натуральна генерація

Грибна корова спавняться у біомі грибний острів, стадами від 4 до 8 особин. В інших біомах, знайти її неможливо, оскільки там немає блоків грибниці.

Грибні телята

Якщо двох грибних корів нагодувати пшеницею, вони почнуть паруватися. Схрестити грибну та звичайну корів неможливо (навіть якщо звичайна корова раніше була грибною).

Годуючи грибних телят пшеницею, ви зменшуєте час їхнього росту, на 10% кожної порції.

Дитинча не має грибів на спині, але вони з'являться як тільки воно виросте.

Як їх можна використати

Після смерті, му-у-ухомор дає 0-2 шкіри та 1-3 сирої яловичини (1-3 стейка, якщо загинв від вогню). Якщо взяти ножиці і постригти корову, гравець отримає 2-4 гриба, але вона перетвориться на звичайну. Перетворитися знову на му-у-ухомора вона не зможе. З моба також випадає 1-3 досвіду, якщо його вбив гравець чи приручений вовк.

Як і з інших дитинчат, вбивство грибних телят не дасть жодного дропу.

Грибну корову можливо доїти, отримуючи молоко. Якщо замість відра використати миску, то отримаєш тушковані гриби.

Поведінка

Му-у-ухомор, як правило безцільно блукає по світу, інколи розглядаючись навколо та мукаючи.  Вони уникають крутих спусків або ущелин, щоб не упасти. Рідко, коли заходять у воду.

Грибні корови будуть йти за гравцем, якщо в руках він тримає пшеницю.

Дорослий му-у-ухомор 1,4 блоку завишки, а телята мають висоту 0,7 блоку.

Досягнення

Див. також Досягнення.

Історія

Official release

1.0.0 (Beta 1.9-pre1) — Добавлений му-у-ухомор. Його не можливо було подоїти. При використанні на грибній корові більше однієї миски, гравець отримував одну миску тушкованих грибів, а решта мисок зникали.

1.0.0 (Beta 1.9-pre2) — Додано незакінчену систему розмноження. Корів та му-у-ухоморів можна схрещувати. Після парування виходить не теля, а доросла особина або му-у-ухомора або корови.

1.0.0 (Beta 1.9-pre3) — Змінено положення ріг. Нова модель вим'я, але не текстура. Додано грибних телят.

1.2.1 (12w07a) — Більше не можна схрещувати корів та му-у-ухоморів.

1.2.1 (12w07b) — Оновлено ШІ.

1.4.2 (12w38a) — Додано нові звуки ходьби, мукання та отримання шкоди.

1.9 (15w39a) — Грибні корови стали вищими (1.4 блоку замість 1.3)

1.11 (16w32a) — ID моба змінено з MushroomCow на mooshroom.

Pocket Edition

0.9.0 (build 1) — Додано грибних корів та грибних телят.

Console Edition

TU7/CU1/1.0/Patch 1 — Додано грибних корів та грибних телят.

TU14/CU1/1.04/Patch 1 —  Телят можна заспавнити клацнувши по доросій корові яйцем призову.

TU31/CU19/1.22/Patch 3 —  Оновлено звуки.

Дрібниці

  • Назва мобу в анг. мові є грою слів moo (тобто звук, який видає корова) та mushroom (тобто гриб).
  • В українській локалізації гри також вирішили створити гру слів му-у-у (звук корови) та мухомор (гриби на спині моба дуже схожі на мухомор). Але оскільки, для письма та вимови це складне слово, гравці називають моба грибною коровою.
  • Му-у-ухомор це корова поглинута червоними грибами. Але у грі є ще одні гриби, а отже повина бути різновидність грибної корови поглинутої коричневими грибами. Такий моб часто зустрічався в модах, проте розробники ніколи про них не згадували.

Галерея

Файл:Mooshroom first screenshot.png
Текстура грибной коровы

Текстура грибної гриби

Стрижка коровы

Ефект постриження му-у-ухомора

== ==