FANDOM

Зомбі іноді вважаються найменш небезпечними ворожими натовпом у грі, оскільки вони є повільними і можуть використовувати лише атаки ближнього бою. Проте, кілька зомбі можуть співпрацювати та атакувати як команду, що ускладнює їх подолання. Зомбі можуть породжуватись двома злегка різними виступами. Найпоширеніший вигляд найчастіше нагадує шкіру плеєра за замовчуванням (Steve), за винятком зомбі. Інший - це форма Зомбі-селянина, але тільки 5% збудених зомбі матимуть такий вигляд.

Зомбі націлюватимуть гравця, коли він або вона знаходиться в радіусі 200 блоків. Зомбі можуть стрибнути 1 блоку і будуть натовпу навколо дверей, коли в гонитві за гравцями і селянами (в жорсткому режимі вони розбитимуть дерев'яні двері вниз). Зомбі також іноді породжують здатність облаштовувати знищену зброю і зброю. Будь-який предмет, обладнаний таким способом, буде скинутий після того, як зомбі буде вбито. Зомбі також не впадають в зону, якщо виступ вище п'яти блоків. Після здійснення, зомбі матимуть невеликий шанс породити іншого зомбі, щоб допомогти йому. [Цитата потрібна] Це дуже баггі, хоча і це може перетворити кілька зомбі в орду за короткий проміжок часу. Ця здатність активована, якщо будь-яка зомбі завдає шкоди, незалежно від того, чи це викликає навколишнє середовище чи гравця.

Зомбі виникають у неопалених областях над землею або під землею. Вони намагатимуться розбити двері. Коли сонце піднімається, вони будуть спалювати до смерті над землею. Як і у Minecraft 1.2.3, у них також є шанс нересту з гарбузами або джек-олівцем на голові (під час Хеллоуїна), носячи випадковий тип броні або володіючи залізним мечем або лопатою. Зомбі звичайно падають гниле м'ясо, залізо злитки (рідко), морква (рідко), картопля (рідко), броня та зброя (рідше, якщо вони обладнані), а їх голова (якщо вона забита зарядженим вертепом).

Зрідка зомбі нападуть на селян. Тим не менш, зомбі жителі можуть бути зцілені, використовуючи сплеск Пом'якшення слабкості на них, а потім дати їм Золоте яблуко. Вони швидше зцілюються, роблячи тимчасову тюремну камеру для селянина залізними барами і ліжком.