FANDOM

Кріпер
Кріпер
Рівень здоров'я 20ХП (10x Серце)
Сила атаки Залежить від складності та близькості до вибуху
Звичайний:49ХП (24.5x Серце)

Заряджений:97ХП (48.5x Серце)

Дроп Порох (0–2) при смерті якщо не вибухнув, Платівка (1) при убийстве скелетом
Спаун Верхній світ, трава, рівень освітлення 9+
З кинутого яйця з шансом 1⁄8
Перша поява Classic 0.24 (31 серпня 2009)
ID мережевої гри PC: 50
PE: 33
Очки досвіду 5
Технічна назва minecraft:creeper

[вид][обговорення]

Заряджений кріпер

Заряджений кріпер

Кріпер (від англ. Creeper, від слова to creep — «повзати») — зелений, практично безшумний моб-камікадзе. При наближенні до гравця на невелику відстань починає шипіти і вибухає через 1,5 секунди. При детонації видає звук, схожий на звичайний вибух, але м'якше і коротше. Не згорає на сонці, на відміну від зомбі і скелета, і не втрачає активності, на відміну від павука і мандрівника Краю.

Кріпери часто зустрічаються на поверхні звичайного світу вночі і в темних печерах. Спауну кріперів, як і спауну інших ворожих мобів, буде перешкоджати рівень світла більше 7. Кріпери дуже небезпечні, так як пересуваються практично непомітно і можуть завдати великої шкоди як гравцю, так і його будівлям.

Заряджений кріпер

При ударі блискавки в радіусі до 4 блоків від кріпера той стає зарядженим. Зарядженого кріпера можна відрізнити за світло синьою аурою, яка його оточує. Такий кріпер має збільшену у два рази силу вибуху, з-за чого його пошкодження від вибуху будуть у півтора-два рази більше, а шкода, завдана гравцеві, у більшості випадків вб'є останнього. Заряджених блискавкою кріперів іноді можна побачити під час або після грози, але досить рідко блискавка нечасто потрапляє в кріпера. Не намагайтеся боротися з ним у ближньому бою без хорошої тактики, зброї і броні, краще застрелити його з лука з безпечної відстані. На щастя, блискавка завдає мобу великої шкоди, тому вбити такого кріпера дещо простіше.

Також заспаунити такого кріпера можна за допомогою команди /summon Creeper ~ ~2 ~ {powered:1}.