FANDOM

MCLauncher2016

Скріншот нового лаунчер станом на 19 листопада 2017 року, користувача що увійшов в лаунчер.

Лаунчер (англ. Launcher) — програма, що надає користувачеві можливість увійти в свій обліковий запис, а також завантажити і запустити клієнт ігри. Лаунчер відповідальний за завантаження версії гри, в якому міститься байт-код гри, бібліотек і ресурсів (ассестів). Він також виступає в ролі технічного засобу захисту авторських прав, дозволяючи запускати повну версію гри тільки користувачам, які зайшли з преміум облікового запису, для інших доступна демо-версія. Для завантаження доступні всі версії гри, за винятком Indev.

Опис

Кожен раз при запуску лаунчер, він перевіряє папку .minecraft, яка є кореневою папкою для всіх файлів гри. Також лаунчер перевіряє файл, за назвою launcher_profiles.json, який зберігає дані авторизації. Якщо у файлі launcher_profiles.json вірні дані, і якщо лаунчеру не вдається встановити з'єднання з сервером авторизації, то він запропонує гравцеві варіант гри в режимі оффлайн. Якщо цей файл пошкоджений або не існує, користувач повинен увійти в гру з дійсним преміум обліковим записом, інакше гра не буде запущена.

При вході в систему лаунчера спочатку спробує перевірити достовірність облікового запису на сервері авторизації. Якщо лаунчер вдається встановити з'єднання з сервером, він перевірить, чи не доступна нова версія гри. Інформація про версію розташована у файлі <версія гри>.json каталозі versions. Якщо файлу не існує або система виявляє, що дана версія гри застаріла, лаунчер запропонує гравцеві завантажити з сервера нову версію гри.