FANDOM

Саджанець в інвентарі Давай! Рости!

Це незавершена стаття.
Ви можете допомогти нам, виправивши або дописавши її.

Саджанець в інвентарі
Minecraft Server
Веб-сайт http://www.minecraft.net/

[вид]

Сервер Minecraft дозволяє гравцям грати разом один з одним, реалізуючи багатокористувацький режим.

Опис

Раніше в однокористувацькій грі клієнт Minecraft займався обробкою всіх ігрових процесів, а сервер містив окрему реалізацію гри. Починаючи з 1.3.1 (більш точно, 12w18a), однокористувацька гра побічно запускає сервер з особливими налаштуваннями. Це дозволило зменшити кількість помилок за рахунок єдиної реалізації, так як раніше розробникам доводилося додавати кожну нову можливість двічі - спочатку в клієнта, а потім в сервер. Завдяки використанню сервера в однокористувацькій грі можна відкрити свій світ для гри в локальній мережі, натиснувши відповідну кнопку в меню паузи, але для розширення можливостей власника сервера варто використовувати виділений сервер. Виділений сервер являє собою окрему програму, яку, на відміну від клієнта, можна безкоштовно завантажити з офіційного сайту. На сервері працюють всі ті ж закони ігрової механіки, що і в однокористувацькій грі (за деякими певними відмінностями, наприклад, немає постановки гри на паузу під час введення тексту на табличках, а щоб пропустити ніч, повинні лягти спати всі гравці сервера). Обробкою здебільшого процесів займається сервер, відсилаючи клієнту результати. Клієнт, у свою чергу, обробляє команди гравця і передає їх серверу. Також клієнт розмальовує («рендерить») зображення і програє звуки.

Для підключення версії клієнта і сервера повинні збігатися, хоча у випадку версій, спрямованих на виправлення помилок, зазвичай може відрізнятися останнє число версії (так, наприклад, 1.4.6 і 1.4.7 сумісні).

Ігровий процес

Докладніше: Ігровий процес

Існують чотири основних режими гри — Творчість, Виживання, Пригодницький і Спостереження. Для сервера можна задати ігровий режим за замовчуванням (він буде встановлений всім новим гравцям), а можна вказати для конкретних гравців (або навіть всіх, якщо використовувати @a).

На сервері також можна включити режим Хардкор. Це зробить першу ж смерть гравця останньою, незалежно від вибраного основного режиму, - після смерті гравець буде забанений.

Створення власного сервера

Докладніше: Створення та налаштування сервера

Для створення власного сервера Вам будуть потрібні деякі технічні знання, у тому числі в області мереж.

Якщо ви хочете тримати сервер у себе, дуже важливо мати потужне обладнання і швидкий доступ в Інтернет. Придатність вашої системи і каналу для підняття сервера можна перевірити на цьому сайті. Потрібно мати хоча б 2 ГБ оперативної пам'яті та двоядерний процесор. На більш слабких системах можна спробувати пограти, але тільки вкрай невеликій кількості гравців. У будь-якому випадку — чим більше, тим краще.

Не рекомендується грати на комп'ютері, на якому працює сервер, краще всього мати під сервер окрему станцію.

Для того, щоб гравці могли підключитися до Вашого сервера, обов'язково мати IP-адресу, за якою можна буде підключитися безпосередньо до вас з Інтернету, тобто не знаходитися за NAT провайдера. Статичний IP-адресу вкрай бажано мати, бо в іншому випадку вам доведеться постійно повідомляти гравцям що змінився ваш IP-адрес. Зареєструвавши домен, до вашого сервера можна буде підключатися за його доменного імені.

Для збільшення функціоналу «чистого» сервера деякі використовують сторонні модифікації; найпопулярнішою системою плагінів і модів до сервера є Bukkit.

Також, на своєму сервері можна зробити окремі поселення, міста і навіть держави, тобто зробити політичний сервер.

Якщо вам набридло звичайне виживання, то можна пограти на картах на проходження.

Див. також