FANDOM

Творчий режим (англ. Creative) — один з декількох ігрових режимів в Minecraft, в якому прибрані аспекти виживання.

В інвентарі Творчості є всі необхідні для будівництва блоки в необмеженій кількості, причому блоки знищуються з одного удару. Завдяки цьому, гравці можуть з легкістю створювати і руйнувати величезні механізми і будови: замки, дороги, фонтани — але цим можливості не обмежені. Існує і особливий вид мистецтва — піксель-арт.

Це єдиний доступний ігровий режим версії Classic. Також він доступний в Beta після Adventure Update.

Ігровий процес

Творчий режим можна вибрати в процесі створення світу. Перейти в режим Творчості можна командою /gamemode 1. В мультиплеєр режим гри може бути змінений індивідуально для кожного гравця командою /gamemode <режим:[0|1|2|3]> <гравець>. Це означає, що окремі гравці можуть грати в різних ігрових режимах (за вибором оператора).

У творчому режимі нормальний екран інвентарю замінюється на екран вибору елементів, який представляє з себе інтерфейс з закладками, в якому містяться всі блоки і предмети, додані в гру.

Існує також функція пошуку. Одна вкладка схожа на інвентар в режимі Виживання, так як там присутні слоти для броні (але відсутня сітка крафта). Інші вкладки містять продукти харчування, будівельні блоки, декоративні блоки та ін. Деякі предмети ведуть себе інакше, ніж в режимі Виживання, наприклад порожні відра ніколи не заповнюються водою або лавою, а заповнені відра ніколи не порожніють.

Кинуті предмети можуть бути підібрані гравцем, але якщо комірки швидкого вибору вже забиті, то предмет перейде в інвентар Виживання. Якщо комірки швидкого вибору і сам інвентар заповнені, предмети можуть бути підібрані (на відміну від режиму Виживання), але сам предмет буде знищений і не з'явиться ні в одному з слотів інвентарю.

Моби будуть як і раніше спауняться так само, як і у Виживанні (в тому числі і з спаунерів), але ворожі моби будуть нейтральними і не будуть намагатися атакувати гравця.

Блоки, які можуть бути знищені іншими способами (падіння піску і гравію або яйце дракона), можуть бути підібрані гравцем.

Якщо гравець тримає меч в руці, то він не зможе руйнувати блоки.

Факти

  • У грі існують блоки і предмети, доступні тільки в режимі Творчість.
  • У режимі польоту можна злетіти набагато вище 256 блоків. При цьому може здатися, що там два сонця, але насправді там знаходяться і сонце, і місяць.
  • В цьому режимі можна зруйнувати бедрок і літати під нею, але нижче рівня висоти -62 гравець вмирає.
  • Зруйновані гравцем блоки не випадають як дроп, однак якщо блок зруйнований іншим способом, наприклад вибух ТНТ або падіння піска на факел, то він випадає як дроп, і його можна підібрати.

Галерея

Див. також