FANDOM

Саджанець в інвентарі Давай! Рости!

Це незавершена стаття.
Ви можете допомогти нам, виправивши або дописавши її.

Саджанець в інвентарі
Цей контент в розробці або це новий реліз!

Minecraft-1-13-technically-updated-768x384
1.13(Update Aquatic) — майбутнє глобальне оновлення гри, яке вийде весною 2018 року. Основні нововедення та зміни будуть присвячені окену, його наповненю та технічній складовій гри.

Попередня версія — 1.12

Наступна версія — 1.14

Основні нововведення

Блоки

  • Люки, кнопки та натискні плити із всіх видів дерева.
  • Блок гарбуза без лиця. Гарбуз з лицем називатиметься ''Вирізаний гарбуз''.
  • Блоки кори дерев.
  • Очищене дерево.
  • Блок сушених водороетей.
  • Сходи та плити із всіх видів призмарину.
  • Блок сушених водоростей

Моби

Рослини

Предмети

Заплановані зміни

  • Скупчення магмових блоків тепер генеруються на дні океану і випускають бульбашки, які колонами піднімаються до самої поверхні. Предмети, моби, що потрапили в зону з бульбашками, починають тонути. Якщо пропливати через «вируючу воду» на човні, вона почне розгойдуватися і через деякий час розвалиться.
  • Зміни фізики води. Викинуті предмети не будуть тонути у воді, вони будуть підніматися на поверхню. Крім того, вода буде протікати крізь деякі блоки. Наприклад, крізь блоки паркану, плити, і крізь відкриті двері.
  • Біом океану буде розділений на два. У ньому з'являться області з холодною і теплою водою. Це буде впливати на поширення водоростей і коралів.
  • Нова, більш пророблена анімація плавання для гравця (і, швидше за все, для інших прямоходячих мобів, таких як зомбі, скелети, селянинів і т.д).

Нереалізований контент

  • Була ідея додати окремий підвид дельфінів — рожеві річкові дельфіни. Але розробники відмовились від цієї ідеї через брак часу.
  • Джеб хотів додати пінгвінів, але оскільки користовучі дуже сильно критикували декоративних мобів (а саме таким мав бути пінгвін) було вирішено присвятити більше часу розробці дельфінів та черепах, а його реалізувати в наступних оновленях.