FANDOM

Логотип Minecraft — це будівельна гра жанру «пісочниця», натхненна Infiniminer, Dwarf Fortress і Dungeon Keeper , створена Маркусом Перссоном - засновником Mojang AB. Гра дозволяє гравцям створювати блоки і використовувати предмети в тривимірному оточенні. Гравець може створювати фантастичні будівлі і художні роботи або грати з іншими гравцями на сервері в різних ігрових режимах.
Minecraft можна придбати на офiцiйному сайтi. Крім того, доступна демоверсія, що дозволяє ознайомитися з грою перед купівлею. Розробка почалася 10 травня 2009 року, попередні замовлення на повну версію почали прийматися 13 червня 2009 року. Повна версія гри вийшла 18 листопада 2011 року. 20 вересня 2014 року гра стає самою продаваною грою на ПК за весь час і 21 травня 2017 року досягає позначки в 26 мільйонів копій.

16 серпня 2011 року Minecraft: Pocket Edition виходить на ігрових смартфонах Sony Xperia Play. З 7 жовтня гра стає доступна для смартфонів на базі Android, з 17 листопада — на iOS, з 13 вересня 2012 р. — на FireOS,з 10 грудня 2014 р. — на Windows Phone 8.1 за $6,99. З тих пір гра була випущена ще на чотири платформи: Windows 10, Samsung Gear VR, Apple TV і на Fire TV. З 1 грудня 2016 року Minecraft: Pocket Edition досягає позначки в 40 мільйонів проданих копій. З 19 грудня 2016 року Pocket Edition перестає підтримуватися на Windows Phone.

9 травня 2012 року на Xbox Live Arcade відбувся вихід Minecraft: Xbox 360 Edition, це видання можна придбати за $19,99. Згодом воно побила всі попередні рекорди продажів. Ця версія Minecraft надалі була випущена на інші консолі, в тому числі на PlayStation 3 (17 грудня 2013 р.), PlayStation 4 (4 вересня 2014 р.), Xbox One (5 вересня 2014 р.), PlayStation Vita (14 жовтня 2014 р.), Wii U (17 грудня 2015 р.) і Nintendo Switch (11 травня 2017 р.).

11 лютого 2013 року відбувся вихід Minecraft: Pi Edition, доступний на Raspberry Pi. Дана версія Minecraft є безкоштовною. Pi видання призначене в якості навчального посібника для початківців програмістів. Ніяких подальших оновлень для гри більше не було.

15 вересня 2014 року компанія Mojang і її активи (у т. ч. Minecraft) були придбані компанією Microsoft за 2,5 мільярда доларів.

27 лютого 2017 року Minecraft досягає позначки в 122 мільйонів проданих копій на всіх платформах, що зробило її другою з продажу відеоігор за весь час, а також дванадцятою з продажу франшизою за весь час.

1 листопада 2016 року відбувся вихід Minecraft: Education Edition за $5 за користувача в рік. Education Edition містить функції, що роблять Minecraft більш доступним та ефективним для викладання в школі.

13 вересня 2017 року відбувся вихід Minecraft: New Nintendo 3DS Edition на New Nintendo 3DS, New Nintendo 3DS XL і New Nintendo 2DS XL.

20 вересня 2017 відбувся вихід першої версії Minecraft: Bedrock Edition, відомої як Better Together Update, на Android, iOS, Fire OS, Windows 10, Samsung Gear VR, Fire TV і Xbox One.